söndag, april 08, 2007

Tredje gången gillt kanske?




Efter att ha provat mig igenom LinkedIn och Mujabi så har jag nu hamnat på Facebook. Måste säga att jag är lite kluven till dessa nätverkssidor. Visst är det fantastiskt att få tag i anonyma bekanta, som varken har blogg, märkligt namn eller dåligt rykte. Men samtidigt är gränssnittet så vansinnigt tråkigt. Inga spännande features eller större möjligheter att sätta sin egen prägel på sidan. Ah well. Detta tredje nätverk är absolut värt ett försök. Återkommer när jag har tagit ställning för eller emot...

2 kommentarer:

linda sa...

ngn som testat http://trig.com/ beskrevs någonstans som en mognare o coolare variant av myspace.

Elina Jonsson sa...

än så länge är jag rätt nöjd med facebook - lätt att söka och lätt att få tag i folks mejl och hemsidor slash bloggar. helena (vän) tyckte det var för mycket av dejtingsida och gick över till myspace...

fördelen är ju att den är poppis i lund - dvs bland alla de man vill ha kontakt med. är det verkligen så mycket dejting över den? har jag missat nåt..?!

trig ser iaf mycket rockig ut..!